Udviklingsplatformen for Scenekunst henter ny kommunikationsansvarlig fra musik- og mediebranchen med Sara Elisabeth Nedergaard , der tiltræder jobbet den 17. august 2022.
En erfaren journalist fra musik- og mediebranchen kommer fremover til at varetage Udviklingsplatformens kommunikation.
Sara Elisabeth Nedergaard er uddannet journalist fra Syddansk Universitet i Odense. Bag sig har hun flere års erfaring som journalist for bl.a. magasinet GAFFA og som redaktør på Ekstra Bladets nichemedier. Sara har desuden arbejdet som projektleder på Politiken Live og senest som chefredaktør på musik-streamingtjenesten Moodagent.
”Når Sara gør sin entré, sker der noget i rummet. Sara tog ansættelsesudvalget med storm og kommer med rigtig gode anbefalinger fra tidligere arbejdspladser. Vi er et lille, sammentømret team her på Udviklingsplatformen, hvor alle stort set er involveret i alt. Sara har den erfaring, der skal til, og kommunikations-knowhow til at drive og udvikle Udviklingsplatformens kommunikation. Vi glæder os til samarbejdet,” siger Mikkel Harder, leder af Udviklingsplatformen for Scenekunst.
Sara overtager roret fra Katrine Damkjær, som de sidste 5 år har haft ansvaret for Udviklingsplatformens kommunikation.
LÆS OGSÅ: Udviklingsplatformen for Scenekunst skyder fire nye scenekunstneriske udviklingsforløb i gang